16/10 - 2013

Hej kamrater!
 
Just nu sitter jag i myskläder i min säng och pluggar lite engleska och historia. Detta gör mig dock ingenting då vi inte har överflödigt mycket plugg här i England och jag lyssnar även på lite skön musik samtidigt. Aldrig varit så positivt inställd till att plugga tidigare, kanske är burranluften som får mig på plugghumör. Idag har iallafall jag och Sara, som alltid, haft en mysig och skön dag. Vi tog en välförtjänad sovmorgon och drog sedan en väldigt skev frukost då vår familj inte handlat på länge. Efter det drog vi en snabbis in till Burran och vi både lyckades åstadkomma lite förmiddagsshopping. Detta skulle aldrig hända hemma i Sverige, men jag älskar det! Sen käkade vi Subway och drog oss mot skolan för att ha ännu en lugn dag med historia i några timmar. Ikväll står Eddie´s specialité på menyn, nämligen ratatouille! Vi hörs förhoppningsvis lite senare.
 
 
  
 
Vaknade upp till denna bild imorse på telefonen!     Nämligen denna skönhet! (till vänster alltså)
Undra vem den kan vara ifrååååån...?
 
 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0