Bränd kalkon och friterad korv

Heeejheejhejhej, 
Jag tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg om igår kväll då jag och Ebba fick en som vanligt mycket god Ratatouille till middag. Callum vår värdbror (som alltså inte är Anni o Eddie's son utan också pluggar här i Canterbury) tyckte att han fick en allergisk reaktion av hans tomatsås så han stoppade in en breaded turkey i ungnen till middag sen istället. Efter att vi suttit och pratat ett tag i vardagsrummet och Ebba kommit ner från övervåningen så tycker jag att det börjar lukta bränt och självklart så är det hans kalkon som nu blivit helt kolsvart efter att ha legat i ugnen waaaay to long..Resultatet blev detta: 


1. Hans kalkon (som dessutom utlöste brandalarmet)
2. Maten han sedan sprang och köpte

Jag och Ebba kunde inte hålla oss för skratt när vi såg hans friterade korv som *host* såg ut som *host*..ja ni kan ju tänka er. Ännu värre när han hade upp en klick ketchup, skar en rejäl bit av korven och tröck in den i munnen. MUMS!! Haha..

Kommentarer
Postat av: sunkzter

alltså jag förstår verkligen inte vad ni tycker ser ut som *host* med den där korven :( ser stöööört gott ut ååååh namnam

2013-10-17 @ 21:24:48
URL: http://burranvikings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0