Första dagen i London

Hello!
Min dag idag har varit helt underabar! En av dem bästa på länge. Imorse gick jag upp tidigt och packade för att sedan bege mig till tågstationen för att ta tåget till London. Väl där promerade jag en jäkla bit, fram och tillbaka på gatorna för att hitta till Oxford Circus. Där stod jag ett tag och väntade in min fina pojkvän Ludvig! Jag väntade på ett café i cirka 20 minuter och mitt hjärta slog dubbla slag och tårarna var på väg ut. Sen träffades vi iallafall och allt var jätte romantiskt, springandes över gator, stora kramar och massa pussar. Som i en kärleksfilm skulle man kunna säga. Sen åt vi lite lunch och promenerade till hotellet. Framåt kvällen drog vi ut och åt en jätte god middag med Ludvigs mamma och syster. Nu är vi tillbaka på vårt mysiga hotellrum och det vankas film! Vi hörs imorgon. Puss
 
 
Cheers ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kalle Kvarnen Kvarnfors

Haha fick en liten tår av lycka i ögat av att ni äntligen får träffa varandra! Ni är som väte och klor, ni passar perfekt ihop!
Jätte kramar från hela familjen!

2013-10-28 @ 19:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0