Höstlovsplaner

Hallo!
Hänger lite i min säng för tillfället och skypear med min fina pojkvän. Har hittills idag endast gjort lite nödvändigheter som att plugga, tvätta och sådana lite mindre kul saker. Men runt fyra ska vi iväg på äventyr för att sedan avsluta kvällen med middag på Wagamama. Som Sara nämnde så är det endast ett fåtal dagar kvar till Höstlov! Det känns helt sjukt att vi har varit här halva tiden då, men det ska samtidigt bli helt underbart att få träffa Ludvig, familjen och familjekompisar. Ludvig kommer till London redan den första söndagen så då ska jag bara mysa med honom ett par dagar tills min familj kommer. Sen stannar allihop hela veckan. Vi har inte riktigt planerat vad vi ska göra men antagligen glida runt på mysiga ställen, äta massa god mat och passa på att shoppa lite i den stora staden. Ni får gärna kommentera om ni har några heta tips! Vi hörs lite senare.
 
Cheers ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

harrods är bra

Svar: Tack mannen!
eands.blogg.se

2013-10-19 @ 16:13:08
Postat av: sunkzter

hamleys är bra

2013-10-19 @ 16:54:47
URL: http://burranvikings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0