Hyde Park och Shopping

Heeej!
Dagen har varit jätte mysig. Imorse gick vi till Pret och käkade en jätte god frukost. Sen gick vi till Hyde Park och promenerade runt lite, det var verkligen hur fint som helst. Har tagit en hel del bilder idag och till och med lyckats göra en film som förhoppningsvis kommer upp på Videofyme inom en snar framtid. Efter rundturen i Hyde Park gick vi till Oxford och shoppade lite. Vi båda, alltså jag och Ludde, har fått med oss massa fina saker hem som vi är nöjda med. Vi åt goda crepes och mös runt inne på gatorna. Efter att mitt blodsocker föll bladask fick vi agera snabbt för att hitta en restaurang. Vi åt en god middag och gick sedan hem till hotellet. Imorgon kommer min udnerbara mamma och bror hit och det ska bli så kul att träffa dem igen. Saknar dem något otroligt. Tyvärr hade inte min pappa tid att komma, men förhoppningsvis kommer han hit senare under hösten och hälsar på mig.

 
Cheers ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0