Regnig Söndag

Hello!
 
Har just blivit utskälld av min pojkvän för att vi uppdaterar för dåligt. Så jag tänkte uppfylla hans önskan om att jag ska skriva ett litet blogginlägg. Idag har inte varit en produktiv dag alls. Jag och Sara tog en sovmorgon och en lååång frukost på det. Efter det promenerade vi, i regnet, in till staden och vandrande runt lite, fikade och kollade i butiker. När vi kom hem däckade vi båda i sängen och har inte lyckats ta oss upp än. Har precis pratat med min mamma och det planeras eventuellet en resa till något varmt ställe efter jul och under nyår. Detta tackar jag absolut inte nej till, då jag blir gråtfärdig genom att titta ut genom fönstret och frysa konstant i detta kyliga land. Ahja, vi får se hur det blir med det!
 
 
Cheers♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0