Reqiuem

Kärlek i overflow till denna bok

Ville bara säga att jag äntligen hittat den tredje och sista boken av den trilogi jag läst!!! Letat i evigheter efter den i Sverige och fann den inne på Waterstones här i Burran bland nyinkomna böcker. (Requiem är slutet till Delirium och Pandemonium som är de tidigare böckerna) Ibland kan jag bli så sjukt fast i böcker...Harry Potter, Twilight, Hunger Games och nu denna, måste vara riktigt keen på ungdomsfiction alltså.
Har inte börjat läsa den än men Pandemonium slutade extremt spännande så jag antar att jag kommer bli lika fast i denna som de tidigare två. Hehe, kul att jag börjar med lite boktips här på bloggen, men gillar man Hunger Games är dessa definitivt att rekommendera! 

Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0