Starbucksmys

Hello!
 
Idag är det onsdag och inte vilken onsdag som helst, utan den sista onsdagen innan höstlovet. Det hurrar vi för. Den här dagen har varit perfekt! Jag och Sara började med en sovmorgon, eller från min sida iallafall. Sara har nämligen en tendens att gå upp vid halv åtta då hennes mage skriker efter mat. Efter en lugn morgon kollade jag på film i sängen, det blev "The Proposal", hur gosig som helst! Sen promenerade vi i solen till skolan och hade historiaredovisningar. Efter skolan gick jag, Sara och Linda till Starbucks och fikade. Där satt vi sedan och hade lite tjejsnack tills solen gick ner. Vi kom precis hem och funderar på att laga vår egen middag idag då vi inte har tålamodet att vänta tills klockan åtta/ halvnio. Sen blir det film med Sarisen!
 
Gott!
 
Linda och Sara!
 
Min varma choklad!
 
Cheers♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0