TISDAG I BURRAN

Heelluuu,
 
Kom precis hem från College och sitter nu i mina mjukiskläder i soffan och gör lite nödvändigheter. Skoldagen har inte varit alltför hemsk då solen har skinit och lektionerna var relativt lugna. Vi började att skriva en tidningsartikel på engelskan som är tills på torsdag. fun fun fun! Sara gick till gymet efter skolan och eftersom jag är sjuk sitter jag istället och gör ett träningsschema tills det att jag blir frisk! Så från och med nästa vecka ska jag köra på det oavsett om halsen gör ont och näsab rinner. Orkar inte vänta längre.  Ikväll ska vi få pankaksmiddag vilket jag inte tackar nej till. Gooosh vi har snart varit här i en hel månad, tiden har gått så stört fort! Det är liksom inte långt kvar till höstlovet, och då har halva tiden gått här. Dock ser jag fram emot lovet enormt mycket då jag får träffa min underbara familj, pojkvän och familjekompisar.
 
 
Cheers ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0