Hallelujah moments

              
              
              
 
Halliiihallååå!
Uppdateringen har varit lite sådär de senaste dagarna men med mindre än 2 (!!!) veckor kvar innan vi åker hem vill vi bara njuta och ta vara på tiden vi har kvar här i älskade England! ♥
Under de senaste dagarna har bl.a. varit till IKEEEAAAA vilket var heaven on earth! Det kändes som att vi hade tagit flyget hem till Kungens Kurva och att se allt svenskt fick mitt hjärta att jubla av lycka!! Det blev självklart köttbullar till middag och vi köpte hem en maaassvis med god mat från foodshoppen, bl.a. glögg, lussebullar, och knäckebröd samt LÖRDAGSGODIS! (jag åt dock upp allt mitt i bilen på väg hem, haha). Vi hade även en liten fototävling och sprang runt bland de olika rummen och tog en massvis med kreativa foton.. får se om vi lägger upp några av dem lite senare! 

Lördagen spenderades i London (sista londontrippen antagligen *snyft*) och idag har vi haft vår näst sista IR lektion och lämnat in Assignment 2. En. Sån. Lättnad. Kan inte förstå att vi åker heeem snaaaaart..gaaaaah..har så blandade känslor atm. Vi fick iaf sluta tidigare när vi lämnat in uppsatsen och just nu sitter vi bara i soffan o chillar i väntan på våra värdföräldrar och julmys. December och julen gör mig så lycklig!!
Nu ska jag kolla på julkalendern, lol. Hörs senare!

Cheers ♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vänta tills du bott utomlands i mer än ett år och besöker Ikea. Då är det heaven on earth for real!!! Jag vill bara gråta när jag ser lördagsgodis, varför har inte vår Ikea det för?!?! :,( love you!!

Svar: Åhh ja kan tänka mig det!! Men blää va dåligt att er Ikea inte har det!!?! I love you toooo!! Hoppas att ni har det mysigt där uppe med all snö :))))) (hehehe)
eands.blogg.se

2013-12-04 @ 00:45:16
URL: http://stephaniea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0