Hejdå England, hej Sverige

Tänkte kanske att jag skulle göra ett sista inlägg på denna blogg och på så sätt även säga tack o hej till de storslagna 3 månaderna i Canterbury. Jag vet inte riktigt vart man ska börja. Ända sedan gymnasievalet var den här resan man väntat på sååå länge...och nu är allt över. Det känns ledsamt, tråkigt, jobbigt och tungt men även så otroligt skönt och underbart att komma hem till vårt älskade avlånga land. Jag har haft 91 amaaazing days och kommer verkligen aldrig glömma denna resa!! Har fått med mig minnen för livet (trots att jag och Ebba inte riktigt bloggat om allt, hehehe)

Det var självklart ledsamt att lämna Anni, Ed och Callum och vår lilla gata i Wincheap men jag kommer definitivt åka tillbaka och hälsa på! ♥ 
 
Fina mamma hade tillome en skylt till mig på Arlanda, haha, och det var underbart att få krama om henne igen och nu sitta i sitt eget kök och snart få krypa ner i sin egna säng med 6 (mehehe) kuddar. Imorgon bär det av till Nacka gymnasium igen, mixed feelings about that. 
 
Får se om jag lägger upp lite fler sista bilder sen!
Sista bilden vid vår gata 
På arlanda 
 
CHEERS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0