Bluewater

Dagarna går så fort just nu det är helt sjuuuuuukt!!
Idag var vi till Bluewater, ett stort shoppingcenter ca 1 h härifrån vilket var grymt! Dagen började dock sådär då hela klassen var i skolan klockan 9 och sedan får reda på att bussen inte ska gå förrän 10.30. Tack för att vi fick ta del av den informationen, verkligen. Tack. Men oavsett väntan så var dagen mycket bra! Vi fick 3 h på oss att springa runt bland Forever 21, Juicy Couture, Miss Selfridges, Gilly Hicks, H&M, (Disney, hehe)..ja de hade typ alla butiker ni kan tänka er i stort köpcentrum. Wish we had much more than 3 houursss!! (då hade jag haft tid att geeka lite på bokhandeln och inredningsbutiker också) Ebba hittade tyvärr ingenting men jag fick med mig en kjol, klänning o ett par solbrillor hem. Innan bussfärden tillbaka tog jag och Alicia varsin Froyo från Pinkberry och jag nästan avled hur god den var (!!) Valde peanutbutter och jag kunde helt ärligt höra änglar sjunga, den smaksensationen alltså! Haha. 

Ikväll är det...Wait for it..... CATCHING FIIIIIREEE!!!!!!!!!!!!!!! 
Jag kan knappt sitta still just nu för jag är så excited!! This day is epic! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Talk to you later! 

Min choklad/peanutbutter+ananas/jordgubb/hasselnötskross/choklad-froyo
En klänning jag provade inne på Forever, dock 1 storlek för stor..älskar ryggen och färgen är egentligen lite mer puderrosa än beige. Är på jakt efter brudtärneklänning till Peffs bröllop! ♥
 
 
Cheers ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0