Frågor med Ebba

Som utlovat kommer nu samma lista fast med Ebba som denna gång blir utfrågad! ;)
 

Tio fakta:

1. Hemstad/ort: Värmdö, Stockholm
2. Hårfärg: Blont
3. Längd: 180 cm
4. Frisyr: Mittbena, rakt och långt
5. Ögonfärg: Blågrå
6. Skostorlek: 39
7. Humör: Trött, hemlängtan men lycklig inombords
9. Civilstatus: I ett förhållande 
10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt

Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär?: Jaa
2. Tror du på kärlek?: Ja, det är klart jag gör
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Nej
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Naej
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Det tror jag inte
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nej, den jag blev kär i blev min bästa vän
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Det hoppas jag verkligen
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja

Tio saker, det där eller det här:

1. Kärlek eller pengar?: Kärlek 
2. Vin eller öl?: Vin *med snobbig stockholmsdialekt*
3. Dag eller natt?: Kväll
4. One night stand eller förhållande?: Förhållande
5. Tv eller internet?: Internet
6. Pepsi eller Cola?: Pepsi Max
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Hemmakväll
8. Färgfoto eller svartvita?: Föredrar färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to Face
10. Bilddagboken eller myspace?: I'm not twelve, lol

Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?: Nej
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Nej
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: Ja 
4. Har du hoppat bungy jump?: Nej, jag är alldeles för höjdrädd
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Nej men jag skulle gärna vilja för tillfället
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Ja, I'm the devil himself, mohahaha
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Nej men fy vad tragiskt
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Nej, I'm a good girl
10. Har du någonsin rökt?: Nej

Tio känslor:

1. Saknar du någon just nu?: Ja
2. Är du glad?: Jaaa
3. Är du fundersam?: Naej

4. Är du uttråkad?: Ja, jag pillar med Callums L-skyltar
5. Är du tysk?: Jag tror jag är lite tysk faktiskt, om inte pappa ljugit för mig
6. Är du du italienare?: Nej
7. Är du svensk?: Japp
8. Är du fransk?: Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Japp
10. Gillar du någon just nu?: Jaa

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu?: 18.13
2. Namn?: Ebba Felicia Penelopé Norberg
3. Efternamn?: Norberg
4.Vart bor du?: Jag bor på Fågelbro, Värmdö, Stockholm, Sweden
5. Hur många barn vill du ha?: 2-3
6. Vill du gifta dig?: Ja
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Rullar så gott jag kan

8. Har du ätit sushi?: Ja
9. Favoritglass?: Hmm.. Ben&Jerry's Caramel ChewChew och mjukglass!
10. Humör?: Lycklig, kärleksfull med vissa undantag

Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Nej
2. Har du en hund?: Nej men jag skulle gärna vilja ha en
3. Sover du helst själv eller med någon?: Med min pojkvän
4.Tror du på spöken?: Nej

Skulle du:

1. Skulle du vilja vara längre?: Nej, kortare
2. Skulle du vilja ha sex nu?: Nej, jag är väldigt nöjd med livet just nu
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: Ja men varför en onsdagskväll som denna

Kan du:

1. Kan du röra på öronen?: *Testar* .. Nej
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja till 100 % mannen
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Nej
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja, men det är ju inte lika kul
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Nej
9. Kan du suga?: Är inte det en väldigt opassande fråga i detta seriösa sammanhang?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Japp 

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Bara om småsaker
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Flera gånger om dagen
3. Har du syskon?: Ja, en storebror som heter Petter och som tog körkort idag!! (Grattis till dig! ♥)

4. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Det har dem säkert
5 Har du varit full den här månaden?: Inte mer än vanligt
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Nää
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Ja, pappa, och morfar
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Nej
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Nej
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: Nej
12. Har du ljugit på någon fråga än då?: Ja

Vem:

1. Vem älskar du?: Min pojkvän Ludvig och min familj 
2. Vem vill du bli full med?: Min pojkvän
3. Vem är den bästa artisten/gruppen?: Oklart
4. Vem pratade du senast i telefon med?: Ludvig Hugo Fredholm
5. Vem är snällast i världen?: Morfar
6. Vem vill du prata med?: Ludvig
7. Vem sov du senast med?: Ludvig
8. Vem såg dig full senast?: Det var nog Alicia
9. Vem vet allt om dig?: Ludvig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0