Höstlovsveckan

Hallå!
 
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera denna blogg på senaste tiden, men precis som Sara så har jag min familj här och vill ta vara på tiden med dem. Tänkte bara så kortfattat som möjligt berätta vad jag har gjort dem senaste dagarna. Fram tills i onsdags så har jag hängt med min underbara pojkvän Ludvig. Vi har verkligen haft det hur mycisgt och kul som helst.
 
I onsdags arrangera Ludvig en dejt som bestod av besök på Sea Life Aquarium, god lunch och promenad i en mysig park. Jag var helt lycklig inne på akvariet, tycker sånt är så häftigt! Framåt kvällen anlände min mamma Sophie och bror Petter i London, och det blev en hel del tårar när vi möttes. Senare åt vi en gudomligt god middag på Jamie´s Italian tillsammans med några väldigt nära familjekompisar, som även dem besökte storstaden på höstlovet..som förövrigt varannan svensk verkar ha valt att göra, hör dem överallt!
 
I torsdags åkte vi sightseeingbuss runt i princip hela London kändes det som, det var rätt coolt då vi såg alltifrån Big Ben, London Eye, Buckingham Palace till Hyde Park, Trafalgar Square och Covent Garden. Sen åt vi lunch i Chinatown och shoppade resten av dagen. Har fått med mig några fina saker från denna vecka, ska visa allt när jag kommer tillbaka till Burran tänkte jag. Efter detta spenderade vi timmar på Caffé Nero för att sedan åka tillbaka till hotellet och kolla film.
 
Fredagsmorgonen kunde varit bättre. Efter många tårar och kramar så lämnade Ludvig London och England för att åka tillbaka till Sverige. Just då ville jag inget hellre än att följa med honom hem. Känns så hemskt att vara utan den man älskar mest i hela världen i flera veckor. Men jag intalar mig själv att det inte är så långt kvar, så då får jag träffa honom igen. Dagen blev relativt lugn med lite mysshopping och cafépauser däremellan.
 
Idag var vi på Harrods, vilket inte var någon höjdare enligt mig. Tyckte det var rätt tråkigt och hektiskt där inne, alltså ingenting för mig. Vi fikade istället och åkte taxi in till Oxford Street för åter lite shopping. Vi var inne på en av Urban Outfitters affärerna som ligger på Oxford Street, och den var verkligen hur rolig som helst! Fanns massa fina och framförallt kul saker. Fick med mig lite småsaker därifrån. Nu har vi precis käkat middag på hotellet och jag packar ihop lite för att återvända till kära Burran imorgon. Jaaa ni, detta blev ju lite längre än tänkt. Lägger upp bilder i ett senare inlägg så att det inte blir waaay too much.
 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0