London paus

Jag tänkte ta en liten paus från bloggandet nu när jag är här i London då jag vill spendera tid med min familj samt att tillgången till internet varit och är väldigt begränsad. Jag har en massvis att berätta och ett lager med bilder men det får vänta tills efter höstlovet! ♥ Jag har i alla fall haft det sååååå bra hittills och imorgon åker jag, mamma o Fredde fram o tillbaka till Burran för att besöka vår lilla hemstad. 
Vill stanna tiden just nu och aldrig tänka på söndag då dem åker hem igen. Inser nu hur mycket jag verkligen saknar min familj.. Fy. Och jag som ska 10 mån till usa sen..haha. 

Ha ett fortsatt underbart lov så hörs vi om några dagar igen med en massa uppdatering. Kan hända att ja flikar in ett inlägg ändå..we'll see :) 
P u s s & K r a m 

Jag och bästa pappa på Hakkasan, saknar honom redan!! Maten där alltså.......

Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0