Mitt underbara höstlov

Hej på er ♥ Jag sitter just nu i sängen och mår skit. Bokstavligt talat. Har åkt på världens förkylning, har som tur är inte ont i halsen men har snor i hela systemet, hostar så jag knappt kan sova och extrem värk i huvud o öron. Woopwoop. Jag avskyr att vara sjuk, är aldrig sjuk!! Men men, en dag borta från skolan gör nog ingen harm..En dag hemma känns väldigt behövligt även om vi varit lediga precis.

Mitt höstlov har i alla fall varit så bra som det kunde bli!! En vecka i London var perfekt och det är helt sjukt att det är mindre än 6 veckor kvar nu innan vi åker hem..Måste ta vara på tiden!!
Här kommer bildeeeeer!


1. Frukost på Patisserie Valerie 2. Promenad själv (med starbucks) förbi Buckingham Palace 3. Mamma o ja på prommis förbi Big Ben

1. Utanför B-ham Pal 2 och 3. Stora Beeen

1. Hyde Park 2. Lunch med pappa på Five Guys (!!) 3. Världens godaste middag på Hakkasan, kommer aldrig glömma den maten.
1. Te och scones på the Muffin Man med mamma o Fredde, oj min kärlek till det stället! 2. En del av mammas födelsedagsfrukost (in advance) 
Ännu mer mat, haha..1. Middag på Prezzo 2. Froyo (från Tuttifrutti) 

1. Tapas i Westfield 2. Hamburgaren från Five Guys som var gudomlig.. men In N Out är fortfarande bäst dock!
Eh ja, mer mat..hahah 1. Frukost på Le Pain Quoitien 2. Jul-starbucks med mamma på King's Road - ja.. jag beställde med soyamjölk och grädde. Helt pantad. 
1. Ett supergulligt hus jag och mamma strosade förbi i centrala London 2. Froyo nummer två från Snog (definitivt den bästa)

1. Pappa tog med mig på Phantom of the Opera vilket var SÅÅÅÅ bra och sjukt häftigt!! Jag har gått på väldigt få musikaler i mitt liv men aldrig sett den så det var verkligen enormt kul 2. Mitt hotellrum natten då jag sov själv men träffade på Elvira och Michaela, två svenska tjejer som bokstavligt talat räddade min dag! 3. Middag på Jamie's med mamma o Fredde :)

1. Lax ♥ 2. Cool skyltning på Peter Jones som hade skapat en massa djur utav olika teknik/köksprylar
1. Efterrätten på Hakkasan 2. Buckingham Palace
Inne på restaurangen med pappa ♥
 
Nu ska jag dricka te, göra lunch och fortsätta vila, vi hörs kanske lite senare! 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0