Senaste Dagarna

Hallå där!
 
Känner att det kanske börjar bli dags att blogga lite då det inte skett från min sida under se senaste veckorna. Tänkte passa på att berätta lite om de senaste dagarna. Igår gick jag och Sara upp relativt tidigt och gick in till stan och gick en liten butiksrunda och vi båda köpte lite fina grejor som vi kan visa senare. Vi promenerade iallafall runt inne i Canterbury hela förmiddagen och kollade i alla små mysiga butiker. Finns så mycket kul här som inte finns i Sverige så önskar verkligen att jag hade tio extra kilo i resväskan tills det att vi ska åka hem. Det är verkligen så att man tänker på vad saker och ting kostar innan man köper dem, vilket är rätt tråkigt. När vi kom hem satte vi oss ner och skrev IR, vilket tog emot enormt mycket och jag ville bara bli klar med denna enorma uppgift. På kvällen fick vi supergod middag och somnade sedan efter en relativt hektisk och händelserik dag. Idag hade vi IR halva dagen och nationella prov i engelska andra halvan. Denna måndag kändes därför inte lika lång som de tidigare måndagarna, men den tog helt klart mer på krafterna. Nu är vi hemma och har ätit mellis och degar bara i sofforna och har inga planer på att göra någon mer nytta denna dag. Ikväll bjuds det på spagetti och köttfärssås! I söndags hann vi även checka av tre saker på vår "To Do lista". Den första var butiksrunda. Den andra var att vi skulle gå till Chocolate Cafe och köpa med oss deras té hem till Sverige eftersom att det är gudomligt. Den sista punkten var att vi skulle "climba the kulle", vilket betyder att vi ska bestiga den stora kullen som är mitt i Canterbury, vilket vi också klarade av. Starkt av oss! Man såg i prinicp hela Burran när man var högst upp vilekt var lite ballt. Här har ni lite bilder från de senaste dagarna...
 
 
Cheers! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0