SJUK FREDAG!

Hallåååå folks,
 
Fredagen till ära har jag varit hemma och varit sjuk. Mådde jätte illa när jag vakna och halsen värker, alltså ingen större lust eller ork att åka buss i flera timmar och gå på museum i London, som resten av klassen underhöll sig med. Jag har spenderat större delen av dagen i sängen och antingen gjort lite nödvändigheter, exempelvis detta eviga IR arbete som aldrig verkar ta slut,  eller kollat pll. Men bortsett från att jag inte mår helt bra har jag inget att klaga över, då jag har fått medlidande samtal från hela familjen fleeeera gånger under dagen. Nu har iallafall Sara kommit hem så nu är jag inte lika ensam längre! Ikväll tar jag det lugnt och äter en god middag med familjen och kollar förhoppningsvis på någon mysig film i soffan med Sarisen. Om jag är frisk imorgon så ska jag och Sara på äventyr!
 
Skulle känna mig så sjukt ensam i dett hus om det inte vore för denna flicka!
 
Cheers ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0