Sjukling

Jyehhlo, ligger i sängen och ska sova any minute now. Har varit lite seg på uppdateringsfronten men har legat i sängen större delen av denna dag. Gick till skolan i måndags, mådde sjukt dåligt, var hemma tisdag, gick igen onsdag - bad idea och var hemma igen idag. Nu känner jag mig i alla fall bättre och tänkte att jag skulle följa med till London imorgon då vi ska på något museum (kommer inte ihåg vilket, hehe) och det brukar oftast bli en lugn dag. Plus att stolarna på coachen är nedfällbara vilket Sara tycker mycket om. 


Låter denna bild beskriva dagen ♥

 
Har nu kollat på film nr 4, 5 och 1 och tänkte kolla 2, 3 och 6 sen.. haha, ordningen är lite, mja.. men nu blev det så. Ville börja med den äldsta först och sen fortsätta därifrån men spara den sista filmen till sist. Såg alla Star Wars när jag var liten men förstod nog inte allt så bra då men älskar att titta på dem igen nu! Tänkte köra ett HP och eventuellt ett Back to the Future marathon om ja hinner med också.


Vi hörs imorgon! Puss o Godnatt!
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0