Sunday

Hej på er! 
Jag sitter nu i sängen efter en mycket seg men väldigt skön och mysig söndag! Vaknade upp till strålande sol, mös med frukost i sängen och gick sedan till gymmet innan lunch för att "väcka" kroppen lite efter ca 2 veckors vila. Efter lunch har varken jag eller Ebba gjort speciellt mycket, vi åt middag precis vilket var en väldigt god Carrot and coriander soup, me lajki mucho. Våra värdpäron kikar på Hungergames där nere men eftersom vi båda är så pass trötta och har sett filmen väldigt många gånger innan blir det antagligen sussa tidigt ikväll. 

Här är några bilder från de senaste dagarna; 
London i fredags med Natural Science Museum och lunch vid South Kensington (dock totalt ca 2 h i London och 4,5 h buss). Starbucks som har börjat med juldrycker (hallelujah).. denna gång jag köpte fick jag heta Shawn..haha..och sista är när jag var påväg hem idag i det fina vädret!
 
 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0