Update a la Ebbisen

Jahapp, efter en veckas bloggpaus från min sida kanske det är dags att uppdatera lite. Under den gågna veckan har det inte hänt något speciellt alls faktiskt. Dagarna har bara rullat på och tiden går sååå fort nu så det är nästan läskigt. Sarisen har varit lite sjuk i veckan, vilket har gjort att de mörka, kalla och långa promenaderna till och från skolan har blivit ännu lite tråkigare än vad som jag trodde var möjligt. Min vecka har annars bestått av plugg, massa snack med familj och pojkvän, tedrickandes, träning, Pretty Little Liars och ännu mer mys. Har dock haft hemska väckningar den senaste tiden. Vaknat upp runt ungefär halv åtta av att jag fryser så stört mycket! Jag bor numera på vinden där det är ännu kallare än i resterande huset. Detta har resulterat i att jag numera sover med dunjacka vilket kanske låter lökigt, men är helt underbart!
 
Museum i fredags!
 
Fro-yo i fredags!
 
Min pärla!
 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0