10 oktober

Hallihallå :) 
Sitter nyduschad uppe på mitt rum efter att ha dragit en kort runda på gymmet..det gick BAJS. Jag fick sms från killen som recruita inne på Abercrombie i London och va tvungen att svara (samt passade på att ställa lite frågor) så jag satt med mobilen typ 50% av tiden. Sjukt oeffektiv träning kan vi därför kalla dagens pass. Vädret idag har varit horribelt! Utöver kylan så blåser det som saaaatan vilket jag starkt ogillar, man kan ju då heller inte använda paraply när de börjar regna eftersom det vänder sig utoin (ni vet..) Imorgon ska vi till Margate så vi får hoppas på en aning bättre väder då iaf! 

Idag är inte vilken dag som helst heller, då det är min pappas födelsedaaaaaag! Önska jag va hemma o kunde krama o pussa på honom och önska grattis men jag får vänta till höstlovet, får helt enkelt gratta honom nu och fira honom när vi är i London sen :)

En bild av mitt och Saras arbete från dagens historialektion, posters as usual..haha
 

Min fina pappa då han tog graduation i USA ♥ Happy B-day!
 
Nu tror jag att vi ska äta snart, aj äm very hungry..Talk to you later! 
Cheers ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0