3 skoldagar kvar!

Hej hörni!
 
Idag är det måndag och Internationela Relationer har underhållit oss hela dagen. Vi lämnade in vårt relativt stora arbete som vi hållt på med sen vi kom hit till Canterbury, vilet var en befrielse. Som pricken övert i:et förväntade sig Brian & Andrew (våra lärare) sig en femton minuters power point presentation till slutet av dagen. Efter denna långa dag var det rätt skönt att komma hem, dra på sig myskläder och leva med det faktum att jag inte har något plugg kvar innan höstlovet! Förövrigt är det endast tre ynka skoldagar kvar tills vi får lov vilket ska bli sjukt skönt. Det enda negativa just nu är att min förkylning börjar komma tillbaks, helt sjukt vad den är envis! Hoppas den ger sig till lovet iallafall. Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla serier hela kvällen. Puss
 
 
(Bilder från weheartit)
 
Cheers ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0