Aloha

Nu sitter jag otroligt mätt och glad uppe på mitt rum och planerar en tidig läggdags..vi fick som sagt grillad kyckling med potatis i ugn samt en typ av purjolöksröra (omg den är så god att jag dör, har frågat om recept på den så jag kan laga hemma..haha) det är som 4th of july i min mun, skämtar inte! Skulle kunna äta det alla dagar i veckan!! 

Skolan idag kändes hur seg som helst. Jag fick KÄMPA för att hålla ögonen öppna, inte för att det var så tråkigt att jag höll på att somna men jag var bara sjukt trött. Dokumentären om "Why Poverty?" var heller inte särskilt uppiggande så hela den här dagen kändes som en enda lång längtan efter min säng. 


Två mycket vackra bilder från idag. Min snapchat efter att vi suttit ute i den varma höstsolen och jag drömt mig  bort till svensk sommar samt i slutskedet av mitt facetime samtal med min bästi..GOD I MISS HER SO MUCH!! 

Nu ska jag tvätta bort mitt smink och krypa ner och läsa resten av Orwells 1984.
Hörs imorgon, sov så gott allesammans!

Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0