Älskade måndag

Känns redan som att ni har full koll på vad vi gör på måndagarna, Internationella Relationer hela dagen. That´s it! Till skillnad från en vanlig måndag så har jag och Sara tagit en promenad till Morrisons, en affär här i närheten, för att köpa lite mellanmål som vi är i stort behov av sånahär dagar. Just nu tar vi det bara lugnt och ser fram emot middagen som kommer bli helt underbar! Vi ska få den omtalade roasten igen som vi fick för några veckor sen. Då jag tydligen har åkt på en långförkylning som aldrig vill försvinna så får jag helt enkelt vänta med att träna, vilket är kasst. Vill så gärna gå till gymet nu, har gått för lång tid sen sist! Men jag får helt enkelt vänta tills förkylningen är över. Ikväll blir det återhämtning efter denna krävande dag!
 
 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0