Cinnamon buns

Hej gullisar, 
Jag sitter på mitt rum och känner mig allmänt skitig då jag är in serious need of a shower..fräääsht. Det är väldigt fint väder ute så en promenad skulle kanske inte sitta så dåligt just nu, lite friskt luft är alltid bra! Dock luktar det otroligt gott här inne då doften av kardemumma, kanel och vanilj spridit sig ända upp till mitt rum på 4e våningen (ja, vinden). Skulle kunna stanna inne och njuta av doften från nybakta bullar hela dagen!!
 
Vi hade som Ebba nämnde nyss det gryyymt i London!! Saknar redan Englands fina huvudstad men eftersom vi endast bor ca 1 h färd därifrån lär vi åka dit fler gånger under vår tid här i Burran.
Jag har fortfarande kvar lite plugg samt inbokade facetime tider med mina älskade och saknade personer där hemma men jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder från vårt bullbak! Vi hörs lite senare också med några fler bilder från London. 

Kraaaaamar ♥

 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0