En la englishlektion

Tjaaa, 
Sitter i skolan nu och ska skriva ett papper om "My favorite artist and why?" Men lyckas inte komma på någon bra att skriva om. Hade detta varit jag för typ 4 år sedan hade jag på no time börjat med en uppsats om Bieber och varför han är så bra och underbar och blablabla... men inte idag tyvärr. 

Annars så sitter jag och skriver en lista till min mami med saker hon o Fredde ska ta med sig hemifrån Sverige på höstlovet. Haha, hittills inkluderar den allt ifrån godis och kläder till havregryn och kaviar. Oh how I miss some things from sweden right now. ÄR SÅ TAGGAD PÅ HÖSTLOV ATT JAG SPRICKER SNAAAART!! Ska gymma efter skolan och sen hem o äta, vila, mysa, skypa o så får vi se hur kvällen blir ♥

Inlämning av IR, had to take a picture. Min middag på wagamama. Trött Sara på starbucks, lite som jag känner mig just nu.
 
Hörs lite senare! 
Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0