Laktosintolerant?

Här kommer ett litet onödigt inlägg till alla er som vill läsa om min kanske befintliga laktosintolerans:
Hemma dricker jag ofta mandelmjölk samt konsumerar i allmänhet mycket mindre "ren" mjölk än vad jag gör här i England. Jag har märkt att efter varje gång jag ätit eller druckit någon större mängd av någon mjölkprodukt har jag fått ont i magen. Läste lite om symptom på laktosintolerant och förutom diarre (haha).. så stämmer de väldigt mycket in på hur min mage beter sig efter att jag fått i mig någon typ av mjölk eller mjölkprodukt. Whaaat's wrong with my stomaaach..Jag älskar ju mjölk! Börjar nu fundera på om jag kan vara känslig mot laktos och har därför börjar köra på laktosfritt/soja produkter i 1-2v för att se om det blir någon skillnad om...I will keep u updated..

 

Dagens soyacappuccino

Cheers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0