Margate var ingen höjdare hörni...

Hallåååå,
Idag dag har vi varit på äventyr i Margate med klasssen. Vi gick först till någon konstutställning som inte var så hippt enligt någon av oss. Vi fick fri tid att kolla runt där och sedan gå till närliggande ställen och käka lunch och shoppa. Sååå vi utnyttjade detta och efter 10 min på konstutställningen drog vi till ett jättemysigt café och hängde där resten av tiden, bortsett från en liten sväng till Primark. Vädret idag har inte varit och leka med! Det känns som att det regnar från alla håll och i kombination med iskall luft och blåst så blir det ingen höjdare. Hemgången från College idag var därmed kass. Jag har krupit ner under täcket i min mysiga säng och har inga planer på att ta mig upp förens att det vaknas middag. Hursomhelst, ikväll är det inplanerad "Fatty-Friday" hos familjen Croney/McDonnell, vilket inkluderar fajitas, kladdkaka och filmmys. Sammanfattningsvis har dagen varit urusel, men kvällen ser riktigt lovande ut. Vi hörs lite senare!
 
Världens största hiss.
 
Primarkfynd!
 
Cheers♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0