Wednesday, The 2nd of october

Hejhej alla bloggläsare,
Jag sitter uppe på mitt rum och gör i stort sett ingenting..kollar lite bloggar, bläddrar igenom lite gamla bilder och kollar runt på tumblr o pinterest (farligt beroende av dessa sidor). Vad Ebba sysslar med har jag för tillfället ingen kännedom om, men jag skulle tro att hon pluggar, nånting iaf..haha..även om hon säger att hon inte gör det, hahah :) 

Idag har vi historia med Bettina, vilket varken är bu eller bä. Skolan känns väldigt skön här och ska jag vara ärlig så tycker jag Internationella Relationer är mycket mer intressant än vad jag förväntade mig att det skulle vara!
Idag slutar vi vid 5 vilket återigen är en aning segt då vi som senast slutade 15.15 på Nacka, men men :) 

Nu ska jag fortsätta sitta och glo på en massa underbara kläder, mat- och inredningsbilder på datorn innan jag kanske, KANSKE fortsätter läsa lite på 1984 som ska vara utläst nästa vecka. Trots att jag inte är lika långt fram som Ebba så är jag på god väg i alla fall! 

Hoppas ni har/får en bra dag! Pusspuss

 
Cheers ♥

Kommentarer
Postat av: Steph

Visa bilder på era rum och er värdfamilj!! :)

Svar: We'll do! :)
eands.blogg.se

2013-10-02 @ 18:12:44
URL: http://stephaniea.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0