Lördagen Den Tjugoåttonde September

Hola chicooos,
 
Gårdagen blev väldigt lugn för min del eftersom jag var sjuk, transporterade mig mellan soffan och sängen under i princip hela dagen. Sara, min trogna vän, lämnade mig ensam för att gå till Food Festival inne i Burran. Hon hade det jätte bra och var helt lyrisk när hon kom hem över hur mycket god mat hon hade ätit. Men jag klagar inte över lite emsamtid! Fick massa tid att göra lite nödvändigheter och prata med min pojkvän Ludvig, som jag har "övergivet hemma i Sverige", enligt honom själv. Kvällen spenderades med ännu mer god mat och mys i vår ultimata filmkvällssoffa. Idag har vi inte hunnit med så mycket än så länge, och har inga planer för dagen heller. Men något kul ska vi nog hitta på då jag äntligen börjar känna mig lite bättre igen!
 
Cheers ♥
 
Sarisen
 
Saknar dig ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0